16. huhtikuuta 2012

Neiti Negatiivinen

Olen huomannut asennoituvani joihinkin uusiin asioihin vähintäänkin mielenkiintoisella tavalla - en viitsi edes yrittää, kun en kuitenkaan osaa. Hyh, pois minusta moinen asenne.

Enpä ole esimerkiksi koskaan edes yrittänyt keriä lankaa niin, että lanka juoksisi kerän sisältä. Kun ei siitä kuitenkaan mitään tuu ja mitensenymeni. Onneksi Kardemumman talossa postattiin kuvalliset ohjeet - nyt ei auttanu ku kokeilla.



Mikä tässäkin oli muka niin vaikeaa? Ekalla kerralla osasin. Jospa tälle Neiti Negatiiviselle ois nyt todistettu, että yrittää kannattaa aina, uudet asiat voi olla jopa helppoja.

10 kommenttia:

  1. pyh tollasia, pitääkö tätä nyt itekin kokeilla? lapselle tulee päivittäin kerrattua että harjoittelemalla oppii ja pitää yrittää uudelleen ja uudelleen. sit on ite tällänen hapannaama, joka ei neulo sukkia kärjestä eikä pyöröpuikoilla eikä takuulla kahta samaan aikaan... :D

    VastaaPoista
  2. En kokeile! Turhuutta! En kuitenkaa osais!

    (Kerijälaite<3)

    VastaaPoista
  3. Hmpf, sitä ei ole aikanaan luettu mun blogia riittävän tarkkaan... vai eikö muka mun vessapaperihylsytekniikka vakuuttanut (klik nimimerkin taakse) :-D. Asenteella uutta päin, me neulojathan osataan ihan mitä vaan, kunhan vaan ryhdytään toimiin.

    VastaaPoista
  4. Hörhör, ootte te kahjoja. Kiitos päivän nauruista!

    VastaaPoista
  5. Hehee! :D

    Vähän menee aiheen vierestä, mutta mulla on sellainen hullu päähänpinttymä, että valmiina ei osteta, jos sen voisi tehdä itsekin. Esimerkiksi lapasia en osta. Tai villasukkia. Enkä villatakkia. Katsokaapa vaikka KatonKontista, montako villapaita olen saanut valmiiksi. En yhtään. Mutta siis voitte kuvitella, kuinka paljon tulen ostamaan vaatteita ylipäänsä nyt, kun olen päässyt ompelukoneen kanssa kavereiksi... Tämänkinlainen hulluus... ;)

    VastaaPoista
  6. Hienostihan se meni. Optimismi kannattaa. Onhan minullakin kerijälaite, mutta eipä sitä aina viitsi asentaa, kun en sitä voi jatkuvasti pöydänkulmalla pitää esillä. Tämä on paljon nopeampi keino. Ja pienille määrille kätevä.

    VastaaPoista
  7. Voi ihme. Pitää varmaan kokeilla, muuten en usko. ;)

    VastaaPoista
  8. Eipä ole tuollainenkaan tapa tullut mieleen. Pitää joskus kokeilla.

    VastaaPoista
  9. Hyvä, että kokeilit! :) Mä olen kerinyt mun lankani jo vuosia vastaavalla tavalla. Ja näköjään tuota tarvii silloin tällöin myös vaikka on kerijälaitekin.

    VastaaPoista
  10. Hih, neiti negatiivinen ;) Tuota pitänee vissiiin kokkeilla itekki, vaikka mulla onki kerijälaite.

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)