25. syyskuuta 2010

Luksuslankaa ikävän hoitoon

Kun lähdin pitkäksi aikaa pois kotoa, pakkasin mukaan paljon lankaa. Ensimmäisenä mukaan lähti luksuslankaa, koti-ikävän lievitystä varten. Noro Kureyonia oli ostosteltuna neljä kerää, kahta eri väriä. Alkuperäinen ajatus oli neuloa säärystimet, mutta tulin sitten järkiini; enhän mä semmosia monenkirjavia säärystimiä osaisi kuitenkaan käyttää. Siispä Norot neuloutuivat muutamassa yksinäisessä illassa huiviksi.

Ohje:Noro Striped Scarf
Lanka: Noro Kureyon, 4 kerää
Puikot: 4,5 mm
Ravelryssä: Comfort knitting

Huivia oli ihana neuloa, raidat oli niin kivoja seurata ja Noro tuntui mukavan rouhealta sormissa. Vielä suloisempaa oli kietaista huivi ekaa kertaa kaulaan - ah, tätä onnistumisen riemua. Enkä mä ole ainut, joka tähän huiviin on tykästynyt.


Nyt mä olen saanut Kippuran mun kanssa tänne kauas. Ollaan yhdessä täällä pari viikkoa ja sitten taas kotiin. Aika menee neuloen yllättävän nopeasti.

5 kommenttia:

  1. On se melko terapeuttista seurata raitojen rakentumista ja värien vaihtumista. Ja kissa kainalossa lievittää mukavasti ikävää ja lämmittää. <3

    VastaaPoista
  2. Hieno piristyshuivi, ihanat sävyt :)

    VastaaPoista
  3. Joo, olet kyllä ArualMaria niin oikeassa. :)
    Kiitos, Emma!

    VastaaPoista
  4. Noro on kyllä ihanaa käsillekin...kuitenkin, vaikka on karkeaa. Ihanat värit niin apulaisessa kuin huivissa!

    VastaaPoista
  5. Juu, se jokin siinä Norossa on. Kippura kiittää myös kehuista. :)

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)