23. syyskuuta 2010

Hyvä kiertää

Osallistuin TiiQn Käsistä karannut -blogissa taannoin Anna hyvän kiertää -haasteeseen. Ja nyt paketti TiiQlta on tavoittanut mut! Katsokaa ja ihastelkaa!

Aivan tavattoman ihana projektipussukka, nätti kangas, siististi tehty ja vieläpä tarpeeseen! Mulla kun noita säilytettäviä ja ympäriinsä kuljeteltavia keskeneräisiä töitä riittää.

Siinä pussukassa oli kuulkaa vaikka mitä! Ensinnäkin ihana kirje, niitä saa nykyään ihan liian harvoin. Ja sitten oli omena, joka on aivan syötävän söpö! Löytynee useimmiten Herra Kippuraisen leikeistä, hän nimittäin omi sen heti paketin avaamisen jälkeen. Ja vielä nuo pannunaluset. Väri on ihan täysosuma ja malli on kaunis. Näitä tullaan käyttämään.

Ja sokerina pohjalla mun toive virkatuista korviksista:




Toivoessani en odottanut saavani NELJÄÄ (4) paria korviksia, puhumattakaan kaikesta muusta ihanasta mitä TiiQ oli pakettiin väsäillyt. Oi, mä olen niin täpinöissäni tästä paketista! Tykkään hurjasti!

Täällä saa edelleen osallistua Anna hyvän kiertää -haasteeseen. Yksi mahtuu vielä mukaan! Tänään lähti postia yhdelle kommentoineelle, kerron lisää, kun olen varma että paketti on perillä.

3 kommenttia:

  1. Hehee, ajattelinkin, että Herra Kippurainen saattaisi tykätä ompusta, sen verran muistan kissanelämää lapsuudestani ;-).

    VastaaPoista
  2. Mahtava paketti, tuo pussukka on ihana ja nuo korvikset tosi hienoja!

    VastaaPoista

Muisk! Kiitos kommentistasi! :)